کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738272362 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316495 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هشدار در مورد خطرات برنامه‌های به اشتراک گذاری فایل

اپل1

یک محقق امنیتی Trustwave در مورد کمبودهای امنیتی برنامه‌های به اشتراک گذاری فایل برای دستگاه‌های iOS هشدار داد.


به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، یک مشاور ارشد امنیتی در شرکت Trustwave، چند نقص امنیتی جدی در برنامه‌های Apple iOS کشف کرده است که می‌توانند کاربران را در معرض خطر قرار دهند. برنامه‌های به اشتراک گذاری فایل برای دستگاه‌های موبایل iOS می‌توانند به طور بالقوه خطراتی را برای کاربران به همراه داشته باشند.

به گفته وی، تعدادی برنامه به اشتراک گذاری فایل مخصوص iOS وجود دارند که معمولاً توسط کاربران iPhone و iPad به عنوان راه ساده‌ای برای به اشتراک گذاری تصاویر، اسناد و سایر انواع محتوا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یک کاربر با استفاده از یک برنامه به اشتراک گذاری فایل، ارتباطات ورودی خود را بر روی سایر کاربران باز می‌کند و دسترسی به محتویات دستگاه خود را ممکن می‌سازد. به گفته این محقق امنیتی، مشکل اینجاست که بسیاری از برنامه‌های به اشتراک گذاری فایل، حاوی یک جزء وب سرور هستند که نوعاً به خوبی امن سازی نشده است.

به این ترتیب، کاربر برنامه به اشتراک گذاری فایل را باز می‌کند که یک وب سرور را بر روی دستگاه وی راه‌اندازی می‌نماید.

این محقق امنیتی اظهار کرد که برنامه‌هایی که او بررسی کرده است از کمبود ویژگی‌های امنیتی پایه‌ای مانند رمزگذاری و احراز هویت کاربر رنج می‌برند که یا اصلاً در این برنامه‌ها تعبیه نشده‌اند یا اینکه به طور پیش‌ فرض فعال نیستند. تمامی تراکنش‌های جدید وب می‌توانند و باید توسط رمزگذاری لایه سوکت امن (SSL) امن‌سازی شوند که این برنامه‌ها فاقد آن هستند.

همچنین بسیاری از این برنامه‌ها هیچ نوع احراز هویت کاربر را به طور پیش‌ فرض انجام نمی‌دهند. به این ترتیب، هرکسی که دستگاه را بر روی شبکه مشاهده کند، می‌تواند به برنامه به اشتراک گذاری فایل دست یابد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18251 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/09/17 تعداد مشاهده: 3102
سافت گذر